onsdag 10 juni 2009

Lista över mina aktiviteter den senaste tiden

1. Läxat upp vår nya medlem, Kungen, efter bara någon vecka i clicken. Hålla på och skriva en massa trams som till och med skulle klassas som seriöst i överkant av bloggadministratörerna i Åre. Skönt att han tagit reson. Du Uffe, välkommen till Tummen upp!

2. Opererat en kompis. Min Mystic som lystrar till Hulk sprang ju läck här om sistens. Uppgiven började jag klura över hur jag skulle finansiera en ny Hulk. Samlade mig dock och lade upp min gröna vän på operationsbordet. Jag transplanterade hud från Hulks sittbrunn till skadan under sitsen, i stället för fina stygn med sutur använde jag varmluftspistol för att fästa huden på sin nya plats. Kroppen svarade bra på ingreppet och har fungerat hittills. Några ärr får han dock leva med.

3. Tränat på att hålla linjen. Efter att min livscoach Pastorn tog ett fadertillsonsnack med mig om att "en linje inte är en linje om den inte har bestämts innan åket, du fladdrar i tillvaron pojk", så jag hade inte mycket att välja på. Jag har varit i några småströmmar i Ammerån för att träna på att fånga bakvatten och hålla linjen. Vilket j-la trams! Det är bara att rikta tummen mot skyn och köra.

2 kommentarer:

Erik Westberg sa...

Jag gör som på Facebook: I like. (tummen upp)

Förresten, när ska ni ordna så man får en supporter-T-shirt med tummen upp?

FrösöLars sa...

Käre Erik!
Vi som sitter i t-ups styrelse väntar med spänning på hur vår nya logotyp skall se ut. Vi har lagt ut jobbet med att ta fram denna på en framstående konstnär med rötterna i vårt kära Lappland. Utkastet ser lovande ut.
Inom kort kommer tröjan du efterfrågar att finnas tillhands för dig och andra härliga typer som mer än gärna riktar tummen i riktning mot vår herres röv. Håll ögonen öppna på bloggen.