söndag 23 maj 2010

Tillsammans

Det verkar som om jag och Frösölars inte kan vara skilda åt.

Vi visste att lars skulle få barn, så denna vårsäsong skulle jag få paddla utan min wingman. Började med att dra till Uppsala för att paddla Kvarncrossen,utan Lars.

I början av maj fick Lars sin lilla Maggie, vissa komplikationer uppstod så då åkte Lars till Uppsala, eftersom jag varit där. Där har han nu varit en stund och hängt på lasarettet.

Igår var jag och paddlade Gräftån. På ett ställe gick det inte riktigt som jag planerat, så då åkte jag in och hängde på lasarettet ett tag, för det har ju Lars gjort.

Domen jag fick där var att nyckelbenet hoppat ur led. Detta gjorde jag bara för att vänta in Lars så vi ska kunna paddla tillsammans som det ska vara!

Denna vårsäsong som vi inte skulle göra samma saker så har vi ändå gjort nästan samma saker. På nästan samma ställen.

Vi är nog sammanfogade med en osynlig cowtail.
Om denna text är lite svårbegriplig är det för att jag knaprar morfinliknande tabletter.

4 kommentarer:

FrösöLars sa...

Lojalitet, solidaritet och sann kamratanda. Dessa band skulle aldrig två moderater kunna knyta, för denna typ av människor lever efter ledordet "slicka uppåt och sparka nedåt". V sanna proletärer, Spira och jag" lever efter de bevingade orden "laget före jaget". Tack Spira för att du finns!

Fredrik Junkka sa...

Kanske man kan locka med tummengänget till Piteälven efter midsommar?

Verklar dessutom som att ni politiskt skulle passa rätt bra i Norrbotten.

Erik sa...

En liten motivationshöjare i denna svåra stund kanske är på sin plats?

Hittade nämligen ett monument till er ära!

Bild

Gullspira sa...

Tackar
Det känns bra tt både du och ICA tänker på oss.
/Spira