söndag 30 maj 2010

Framsteg

Då sitter man här efter 4 dagars ledigt. Jag hade tagit komp. torsdag och fredag för att kunna paddla med alla de paddelkompisar vi lyckats skaffa oss under de senaste årens paddling. Tyvärr så åkte jag ju på en AC lux förra helgen så det har inte gått att paddla dessa dagar. Men många SMS har kommit om hur bra det varit, med mycket vatten och trevligt sälskap.
Ja, ja jag har inte bara suttit hemma och surat.
I torsdags var jag och hälsade på FrösöLars som nu ligger på Östersunds lasarett med Maggie (han hade ju hört att jag varit där så han ville också dit).
I lördags var jag med frun på stan i många timmar Hon skulle köpa en klänning till kvällens fest som hon skulle gå på, för det passade ju jättebra nu när jag ändå var tvungen att vara hemma.

Men jag har inte legat på latsidan Jag har tränat hårt. Nu kan jag lyfta armen nästan vågrätt både framåt och ut åt sidan.
Så snart.....

1 kommentar:

FrösöLars sa...

Keep up the good work. Maggie gör också framsteg, vi måste synka vår come back.