onsdag 23 december 2009

Rekrytering till clicken

Ryktet gör gällande att suget på att bli en del av den mytomspunna paddelclicken t-up går långt ner i åldrarna. Nedan ser vi ett 18 veckor gammalt foster som frenetiskt gymnastiserar sin hand i sin längtan till att kunna forma den till en klockren tummen upp. Dock har fostret enbart fått till själva tummen i det uppsträckta läget, nu saknas bara att kunna kröka övriga fyra fyngrar för att kunna visa tecknet.
Detta enormt välutvecklade foster planerar att lämna bakvattnet (ni vet fostervatten och bulle i ugnen) i slutet på maj för att på så sätt pricka in vårfloden och snabbt komma igång med paddlingen.

God jul på er alla tummen upp-lovers!


2 kommentarer:

David sa...

Det ska böjas i tid!

På min facebooksida står det " Hjälp Ante Danielsson att skaffa fler vänner" Jag undrar då, hur långt ska storebrorssamhället egentligen gå? Alltså, visst kan jag hugga i när det behövs. Men att på uppdrag av storebror sätta mina personliga relationer på spel för att Gullsipra är en lone wolf? Aldrig.

Gullspira sa...

Jag tycker det är bra att "storebror" hjälper mig i denna vinters vånda. Vem ska jag åka med till alla paddlingar i sommar? vars ska jag bo när jag paddlar i Åre? Det är många frågetecken om ska rätas ut.