söndag 25 oktober 2009

Adjö Kamrater?

Funderar på ett farväl till Kajaken. Blir så lite paddlat, tyvärr. För när de väl paddlas så är de ju kul. Finns nog ett litet inslag av min sociala fobi i en, verkar de som, jäkligt social sport. Men de är ju en väldigt liten del. Pengar är också en faktor. Har planer där alla sparade slantar behövs. Planer som är så mycke mera och större än detta fjaskande i vatten. Jag har fått upp ögonen för två nya intressen som jag tror kommer ta upp all min tid!

Nr 1.

En Grävmaskin! Tänkte börja med en minigrävare. Kommer med denna gräva mycket hål, diken och gropar! Fixa till olika privata skogsvägar till utomordentligt skick. Skjutsa folk jag gillar i skopan osv. (behövs nått slags körkort?)


Nr 2.

Rollerskates. Side by side! (behövs nått slags körkort?) En cd spelare med jackson five spelande ute på asfalten och ett par sådanna på mina fötter tror jag att dagen är complete. Kan ju bli svårt att utföra the locomotion ensammen men de är ju så jag paddlat med (the samurai way). Så är de någon som äger ett par sådanna, Hör av er!

P.s. Såg just ett inspelat avsnitt av körslaget. Jag tycker Ola är bra och rolig och bjuder på sig själv.

7 kommentarer:

rödtott sa...

haha...tobbe din lilla djävul!. Grävmaskin?!...Du tar alla priser.

FrösöLars sa...

För satan Rödtott! Ett liv i forsen utan att veta att också du sitter någonstans i din lilla blåa båt vore tomt. För mig vore det likställt med vad livet vore för Luke utan Yoda, Carola utan Bert, en blomma utan rötter, Kenta utan brass, Idol utan juryn, en pensel utan strån, en trasmatta utan fransar, en parkering utan motorvärmarstolpe, en fabrik utan stämpelur, en jeansjacka utan teddyfoder, en tavla utan ram eller en tarm utan slut. Alltså tomt, innehållslöst, omöjligt, fult och väldigt förstoppande.

Hank sa...

Men Lars, var är ditt säsongsavslutande meddelande. Eller kör du så hårt på avbetalningen att du inte har tid att skriva längre??

FrösöLars sa...

Men Hänk, för guds skull! Ta och gå igenom de lite äldre inläggen så skall du se att du hittar summeringen av säsongen. Tror att rubriken var Sentimentalt crap. Jag ligger alltid steget före, det borde du veta vid det här laget.

Puss

Hank sa...

Jao, de är ju sant. De är ju både bra och dåligt att alltid ligga steget före... Boofa lungt... (Är det för eller efter?)

CreekingUffe sa...

Lars, kan du inte skriva lite om kommande vårpaddling nu då du ligger före i tiden...kan du se om jag fortfarande kör i longjohns..

Tobbe, fick du mitt mejl?

cr sa...

lassebrasse - en tarm utan slut vore väl allt annat än tomt. ?! Tobbe, dope med cred! Dina posts are shizzle fo ma mizzle off tha hook! PZ!!