torsdag 13 november 2008

Hulk är här!

Kärlek vid första ögonkastet uppstod då jag och Hulk träffades för första gången, i skenet av en lysrörsarmatur på Bussgods terminal. Trots att Ante försökte hålla mig tillbaka så kunde jag inte bärga mig, jag kastade mig i armarna på Hulk som låg innanför avspärrningen vid lastkajen. En arg "bussgodsare" hytte med näven och jagade ut mig därifrån varefter han spände en rejäl kätting över ingången.
Men nu kan inte längre någon avundsjuk blåställsböckling hålla oss isär, nu är det bara jag och Hulk.
Hulk är en mycket bra parkettcreeker, återstå att se vad han har att erbjuda i forsen. Men som de säger, så länga man inte provcyklat så finns spänningen kvar.

Med sikte på fallet.



Shit! Fixar jag räddningen?



Oh no! Blu blu blu, hoppas rollen sitter!




Yes, det gick bra! Tummen upp!

1 kommentar:

Gullspira sa...

Vad snyggt mössan matchar hulken!